Salta al contingut principal

Entrades

S'estan mostrant les entrades amb l'etiqueta conclusions finals

Clausura

  El segle XXI ens ha portat un nou repte, als docents. El sistema educatiu fa que tinguem ara mateix, alumnat nascut al segle XXI, amb una majoria de professors nascuts al segle XX i que perpetuen sovint el mateix model educatiu que van viure, i en alguns casos, amb edificis del segle XIX. La formació en competència digital docent de nivell B2 m'ha fet reflexionar sobre diferents aspectes sobre els quals escric tot seguit. Què he après dels entorns digitals d'aprenentatge? Les eines digitals que utilitzem a l'ensenyament no només ens ajuden a millorar el procés d'aprenentatge del nostre alumnat sinó que també ens ajuden a detectar qualsevol necessitat que puguin tenir a l'hora d'assolir els objectius que ens hem marcat. En el món de l'ensenyament, el confinament durant el curs 2020 va ser un abans i un després a l'hora d'utililtzar aquestes eines digitals. Tot i que ja estaven integrades en el nostre dia a dia a les aules, tots vam haver d'apren...